Skip navigation

Mapna Locomotive Engineering and Manufacturing...

Mapna Locomotive Engineering and Manufacturing Company (Photo credit: Wikipedia)

31 marca 2009
Dzień Świstaka

Pomimo czasu, ten post nie jest przeznaczony jako “Prima Aprilis” żart ani nie ma na celu omówienia Furry prognosticator pogody zwracamy się do oznak wiosny …

Co chciałem rozmawiać o to film z udziałem Bill Murray – Jestem pewien, że wielu z Was widział – gdzie główny bohater budzi się rano tylko przeżyć tego samego dnia (w kółko). Bez względu na to, jaki charakter Billa nie wie, że on obudzi się następnego dnia rano do tego samego … nie wynika, nic nie zmieniło. Więc myślisz: “Co to ma wspólnego z projektem Sullivan?”

Cóż, niedawny artykuł napisany w Calgary Herald miał mnie uczucie jak Bill. Gdy otworzyłem papier niedzielę rano poczucie déjà vu ustawić w jak czytam kawałek, który był powracającym tematem w ciągu ostatnich kilku miesięcy (choć zdjęcia były nowe).

Artykuł zrobił dokładną pracę raportowania obawy interwenientów powierzchnia i różne opinie o Petro-Canada i kilka lokalnych podmiotów (szczególnie wokół trasy opcji), jednak czego brakuje było żadnej wzmianki o informacjach, które zostało uwzględnione w trakcie regulacji nowsza ERCB w rozprawie zeznań dostarczonych przez obie strony dyskusji trafności alternatywnej trasy, lub którykolwiek z uzasadnieniem, że Petro-Kanada publicznie udostępnione, dlaczego Eden Valley trasa została przedstawiona jako preferowanej trasy.

To tak, jakby nikt tego dialogu stało. Czy brakuje mi czegoś? Byliśmy już w listopadzie 2008 r.?

Proces zasługuje lepsze niż to. Sugerowanie jedna alternatywa (Highway 940 w tym przypadku) bez uwzględnienia jego konsekwencji jest niefortunne uproszczenie – to jak porównywanie klasy matematyki w szkole do zaawansowanego rachunku.

Wiele osób (łącznie ze mną), zgadzają się, że na pierwszy rzut oka, to więcej sensu proponować rurociągu wzdłuż powierzchni istniejących zakłóceń kiedy jest dostępny, ale jest to sprawiedliwe, by powiedzieć, że nie jesteśmy w potoku przetwarzania i ochrony środowiska oraz że eksperci decyzje podejmowane w tej dziedzinie nie są wyraźnie czarno-białe.

Dla zainteresowanych, zachęcamy do odwiedzenia tego link w poprzednim blogu pewną dodatkową treść Sullivan projektu trasy.

Co znalazłem w ciągu dwóch lat, że już pracuje nad tym projektem jest to, że każdy, kto ma interes wydaje się być spolaryzowane na ich stanowisko. Niewiele z szarej strefie. To trochę jak opera – albo pokochasz go lub go nienawidzą. Są grupy, które są dla środowiska, i przed jakimkolwiek rozwojem i tych, którzy zmagają się z decyzją do wsparcia naszej głęboko zakorzenionego ranczerskiej historii lub w przemyśle naftowym i gazowym. Ale z tego co widziałem, nic nie wskazuje, że nie ma miejsca na oba.

Bill Murray

Cover of Bill Murray

Co ważne jest to, że możemy znaleźć właściwą równowagę.

Enhanced by Zemanta
About these ads

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

WordPress.com Logo

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Twitter picture

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

%d bloggers like this: